TREBALLAM LES MICROHABILITATS LECTORES

TREBALLAM LES MICROHABILITATS: 

1- CERCAM INFORMACIÓ EN UNA TAULA. EL TEXT DISCONTINU.

http://lecturaiaprenentatge.blogspot.com




3- INTERPRETAM LES DADES D'UN MAPA -RUTA DE TRANSPORT



4- RECONÈIXER L'ESTRUCTURA TEXTUAL DE LA NARRACIÓ: PLANTEJAMENT/INICI, NUS I DESENLLAÇ/FINAL.

Els 3 porquets

http://www.super3.cat/unamadecontes/conte/El-cargol-i-lherba-de-poliol/catala/325

http://www.super3.cat/unamadecontes/conte/La-pilota-salvadora/catala/550


http://www.super3.cat/unamadecontes/conte/Rinxols-dOr/catala/254

http://www.super3.cat/unamadecontes/conte/El-Patufet/catala/255

http://www.super3.cat/unamadecontes/conte/El-molinet-de-sal/catala/291

http://www.super3.cat/unamadecontes/conte/Cua-de-peix/catala/288

http://www.super3.cat/unamadecontes/conte/Les-aventures-dun-bigoti/catala/345





          PAUTA D’UN TEXTQUE EXPLIQUI UNA HISTÒRIA

TÍTOL DEL CONTE

                 P   R   E   S   E   N   T   A   C   I    Ó 
QUI  O  QUINS  SÓN  ELS  PROTAGONISTES  DE  LA  HISTÒRIA?
COM  ÉS  O  COM  SÓN?
A  QUIN  LLOC  PASSA  LA  HISTÒRIA?
QUÈ  PASSA?

                                              N   U   S
QUIN  PROBLEMA  ES  PRESENTA?

QUÈ  FAN  ELS  PROTAGONISTES?

HI  APAREIXEN  NOUS  PERSONATGES?

DESPRÉS  PASSEN MÉS COSES?


                            D   E   S   E   N   L   L   A   Ç
QUI  SOLUCIONA  EL  PROBLEMA?

COM  ES  SOLUCIONA?

COM  ACABA  LA  HISTÒRIA?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada